Film Sack

Hot Fuzz (2007) – Filmsack Show Notes

INTRO

Oh hi, This week on Fuzz-sack It's no accident  the Bad Boys of film review chase down a group of hooded figures from The Actors’ Guild of Great Britain. In fact it was quite inevitable that we would get around to this satirical parody that features many classically Sackable films;  Bad Boys II, Lethal Weapon, Die Hard and Point Break. We've sacked them all...and now this... So sit back ...grab those biscuits that you lifted from the local grocer and prepare yourself for some paperwork that looks a hell of a lot more exciting than it actually is. Also, stealing biscuit is wrong. Yarb.   https://youtu.be/EpcRaeadsIM (more…)

By Brian Dunaway, ago
Thoughts

Swordfish (2001) – Filmsack Show Notes

INTRO

Oh hi, On this week's FilmHack....oh...wait.....hold on a second guys..my screen just locked and it wants a Password? Hey, I don't remember setting a password. Hmm...let me try my bank password...cause that makes sense  right? So, It's all lower case iamsobroke and then the number 69 followed by the dollar sign. Nope...oh man...this is a really a lot of pressure with all you guys watching. Oh...ok...thank you Ibbott...yes a back rub does help...oh yeah...now it's coming back...I think I may have used my Facebook password Suckerberg69. and Enter....crap... Woah woah...Randy where are you going dude!? Get up from there man! oh...you were just helping tie my shoe. Man...you guys are super helpful. Oh I got it. I probably used my Twitter password... TheBirdIsTheWord69. Bingo! That's it...Show notes open! Scott, stop measuring my inseam that's too helpful. https://youtu.be/SctfzNQ2S14 (more…)

By Brian Dunaway, ago
Film Sack

Suburban Commando (1991) – Filmsack Show Notes

INTRO

Oh hi, Welcome to our little suburban crime ridden... and social justice warrior nightmare...of a neighborhood where you will find puppies in hot cars, unfair vending machines that steal your money, irresponsible car owners, delinquent kids and crazy shop owners who are easily spooked and are quick to broom waving and shouting nonsense. Hell, even our street performers are endangered. Yep it's Hard Times for our Late Night Mimes....can someone please think of the mimes! Yep, if I have learned anything from this movie...and I haven't...it's that sometimes you have to lose to win. Well I lost...where is my win? WHERE IS MY WIN SCOTT! WHERE! https://youtu.be/DevDlIU_JTI (more…)

By Brian Dunaway, ago
Film Sack

Full Metal Jacket (1987) – Filmsack Show Notes

INTRO

Oh hi, Movie Sergeant Dunaway here, your Senior Sack Instructor. From now on, you will speak only when spoken to, and the first and last words out of your filthy mouth holes will be "Huh!" Do you basic grubs understand that? (Huh) Exactly. Also, I can't hear you. Sound off like you watched this weeks movie and enjoyed it. Johnson, your new name is Grossman. Cause you think stuff's gross. Good job. Ibbott, I'm gonna call you Boris ...cause you do a really funny Russian accent and also  because you are a little squirrelly. Like moose and squirrel. Say the thing! Jordan, you will now answer to  Dicks...because that one time you made me laugh when you said something about a bag of dicks. Now choke yourself. That's it....ahhhh yeah. Dicks, tell us about your job this week. https://www.youtube.com/watch?v=3WuaDc5huQM   (more…)

By Brian Dunaway, ago
Film Sack

Tremors 5: Bloodlines (2015) – Filmsack Show Notes

INTRO

Oh hi, "Local South African dance choreographer and ass blaster impersonator Chance Naidoo here. Please step back white people. I am about to blow your collective minds as I light my ass on fire and rocket skyward as if....well... as if my ass were on fire. Be envious as I do those really sweet vertical leaps using only my crazy strong calf muscles...yes...just like in National Geographic. Uh oh. Things have gone horribly wrong! It appears instead of lighting the fuse to my home made phosphorus device... which I have stuck in my bum... I have mistakenly lit my penis on fire. Which I sometimes refer to as my "Graboid." Damn these authentic South African Tribal Dance Attire and their crotchless fashion sense." Said no South African ever. Always be running. https://www.youtube.com/watch?v=zv4srphT6BQ (more…)

By Brian Dunaway, ago